Cansubayrak Merhaba hanımlar kalp atışıyla cinsiyetin bi alakası varmı sizce bugün doktora gittim 12 haftaligim 162 kalp atışı sizce nedir cinsiyet 😍😍
Babyy1S Cansubayrak bu soruyu doktora deseydiniz gulerdi bence ritimleri hep aynı kalmıyor bebeklerin düşüyor yükseliyor falan ya hani alaksı yok 🌺😁
melegegebe Cansubayrak hayir bunun cinsiyetle alakasi yok zaten mantıklı düşününce de yok yanii 😬 cinsel organi harici yok 🙈
Cerenn06 Cansubayrak Bende okumuştum o yazıları 140 on üstü kız altı erkek yazıyordu ama öyle birşey yokmuş benim oğluşumun hep 140 ın üstünde atıyordu 😊 bir tek bel ağrısından erkek olduğunu anlamıştım ve rüyamda görmüştüm 😊
Essi Cansubayrak öyle bi hurafe var canim eger 140 dan fazla atiyorsa kiz bebek diyolar daha azsa erkek bebek diyorlar ama tabiki kalp atisla cinsiyetin bi alakasi yok. Hatta youtube da doktor kagan kocatepe bununla ilgili bir aciklama yapti
Babyy1S Cansubayrak yok internete kanmayın organinı görene kadar ne çin takvimi nede nub teorisine inanmayn bana hep kız dediler ama erkek olucak anlicağn kuru laf hepsi 😁
Babyy1S BaturalpLena hiç bir sekilde tıp da kalp atışı ile cinsiyet belli olmaz bunu söyleyen doktor bilgisinden şüphe ederim bebeklerin kalp atışları sabit kalmaz bu sekilde cinsiyet söyleyeni de ilk kez duyuyrm
Gldn7 Cansubayrak canım bnm 149du ilk duydugumda şimdi 30 haftalık oldum 133 oldu bunun cinsiyetle alakası yokki bebegim erkek bu arada