EliffCandan kuzum ben de aynı kullanıyorum, benim zorunlu sezeryan olacak dikişleri gidecegi tere almayacak. bana bebek eğer kilolu olur ise dikişlere baskı yapıp patlatabilir, rahim doğum başlayıp sanıp normal gelişe geçebilir o zaman da makat gelişli sezeryan çok riskli olur 36da alalım bi sıkıntı çıkmazsa dedi ama bebek küçükse 37ye kadar dururuz dedi yani daha kesin değil tabi ama yine de böyle bir durumumuz var. Bi tanıdığım da serklajlı doktoru 36 da aldı onuj bebegini de aynı nedenden