Konular tamamda.. şu hediyelik,parti, süsleme olaylarına habire onun yerine hayır yapın yazanlara hayret ediyorum.. hayır yapmanın yeri ayrıdır belki yapıyo zaten niye mesele süsleme masraf olunca hemen hayır yapın yazılıyo anlamıyorum.. bence milletin hayrına şerrine karışmayı tavsiye vermeyi ve yermeyi artık bırakmamız lazım..bende gereksiz buluyorum baby shower ı. Süpriz yaparlarsa orası ayrı.. kendim yapcağıma Onun yerine bebeğimin 40 ında öyle bi davet veririm hem dualar okunur hem muhabbet hem eğlence herşey olur yani benim tercihim bu yönde.. hediye olarakta küçük şekerleme çikolata şişeleri hoşuma gidiyo benim bide kokular