Merhabalar gecen hafta sali gittim hcg853 idi doktorumuz persembe cagirdi ozaman gittim 1285 olmus ultrasonda kese de gozuktu ama cumartesi gel tekrar bakalim hamileli sonlandirabiliriz demislerdi bende hemem kendi tedavi gordugum klinige gittim yanlis bisey yapmamak icin orda 5+4 hamile oldugumu herseyin yolunda oldugunu keseyi fln da gormustuk hcg hormonlari herkezde farkli gelistigini soylemislerdi haftaya cuma tekrar cagirdi ister istemez stres var uzerimde boyle olan annisler varmi hakkimiZda hayirlisi insallah 🥺🥺