Cansucasalin Yarın 15+0 oluyoruz cinsiyeti görünür mü kızlar heyecanlıyım👼🏼💕😍 doktor inşAllah görürüz falan dedi , gittiğim hastane de cihazları hep gelişmiş aslında Pendik medipol hastanesine gidiyorum ama göremez diye de endişe ettim açıkcası☺️
Babyy1S Cansucasalin görürsün göremezsen de 5 10 dk gez falan tuvalete sıkışık git pozisyonuda uygunsa söyler benmki çikolata sevmiyor o yüzden işe yaramıyor tok git hateketli olur belki
Maviii13 Kızımda 12. Haftada öğrendim değişmedi şimdi ikinci hamileliğim 18. Haftadayım hâlâ uygun pozisyonda denk getirip öğrenemedik ☺️ Rabbim gönlüne göre nasip etsin sağlıkla inşallah
Cansucasalin Maviii13 amin inşAllah , bebeğin pozisyonuna göre de değişiyormuş anladığıma göre sağlıklı olsunlar yeter bizim için Allah kucağınıza hayırlısı ile almayı nasip etsin inşAllah💕👼🏼🧿
Cansucasalin glsahbaydemir bir sürü yiyeceğim hemde 😂 inşAllah görür yarın mutlaka haber vereceğim sizlere de 💕❤️
Cansucasalin Babyy1S Babyy1S her gittiğimde idrara sıkışık oluyorum ben , ama yarın Allah nasip kısmet ederse eğer çikolata meyve suyu falan içip gideceğim zaten tok olduğu zaman daha hareketli oluyormus 💕☺️🙏🏻