Kızlar bugün tam 37 haftalık olduk kontrolüm vardı ve sabahtan beri düzensiz sancılarım vardı bende yalancı sancıdır dedim umursamadım kontrole gittik nst de sancım çıktı bayağı zaten sancım vardı doktora gözüktüm doktorum şok oldu bu kadar sancın var doğum sancısı bu sen nasıl hissetmiyorsun dedi bende dedim hissediyorum ama 10 dakika da bir gelmediği için telaş yapmak istemedim doktorum çatı muayenesi yaptı 2 cm açıklığın var dedi çarşamba bi daha gel dedi 3 cm olunca yatış yapıcaz dedi ayrıca çatım darmış ama bebeğimin kilosu 2800 olduğu için normal doğurabilirsin dedi şuanlık . Kızlar sizce doğurur muyum açılmam ilerler mi hemen doktorum sancın 10 dakikaya düşerse gel dedi çarşambayı da beklemeyebilir dedi çok heyecanlıyım 😑😑😑😑😑