albery Havvacnts keşke bende kusmasam cidden bunlar aslında tatlı şeyler ama o kadar yorucu ki hiçbişey yiyemek hep kusmak bazen öyle oluyorki acaba benimkimi anormal diyorum içimden kötü şeyler getirme aklına ☺️
Busratm Havvacnts 38 hafta olduk hiç kusmadım. Doğru düzgün aşermem de olmadı. Kötü düşünme canım herkesin gebeliği farklı olabilir 😊
Canselcg Havvacnts bende o haftalarda kahverengi leke gelmişti akıntı şeklinde doktor ne olur ne olmaz dite progestan yazdı ama yerleşme akıntısıymış büyük ihtimal senşn kş de öyle canım korkma strese girme bende ilk zamanlar öyleydim