Ecesuben Merhaba ikinci gebeliğimi yaşıyorum. İlk doğumumla arasında tam 21 ay olacak. Bu kadar kısa süre içinde ssvd yapan var mı?illa 2 yıl mı geçmiş olmalı
Beyza26 Ecesuben ben Almanya’da yalıydım benim de ilk oğlum 1.5 yaşında 39 haftalık gebeyim ilk sezeryan oldu ikinciyi de sezeryan yapmıyorlar yine normal doğumu deniyorlar bi sakıncası olmadığı sürece kısacası normal doğum için bekliyorum 😊
Beyza26 Ecesuben riski yoksa ve doktorunuz da destekliyorsa kesinlikle normal olun tabi ki sağlık içinde toparlanma açısındanda normal daha iyi 😊
Zuzuum Ecesuben benmde 16buçuk ay olucak arada ve ssvd düşünüyorum rabbim nasip ederse daha az arası olanlarda yapmış gittiğim dr da
Ecesuben Deletedmom281 gerçekten mi😀hiç umudum yoktu aslında bu konu da kesin olumsuz yorumlar alacağım derken böyle bi cevap geldi 😃inşallah nasip olur bana da
yba 10-11 ay arayla yapan dahi var önemli olan riskleri bilmek, doğumu anlamak ve öğrenmek, araştırmak kendini hazırlamaK yapabileceğine inanmak 🌷
Ecesuben yba henüz 5. Haftadayım şimdiden araştırmaya başladım. İyice düşünüp öyle karar vereceğim ☺️
Ecesuben Beyza26 en önemlisi destekleyen doktorların olması. Bakalım benim doktorum nasıl bir yorumda bulunacak🙂ilkinde çok uğraşmıştı normal olması için ama kısmet olmadı.
Zuzuum 2020-2020 okuduğum ssvd hikayelerinden anladığım kadarıyla bizim gerçekten istiyo ve tüm bilgiye sahip olmamız gerekiyormuş gerisi bebeğin ve vücudunda bitiyormuş
Deletedmom281 2020-2020 🌺Öncelikle buna doktorun karar veriyor. İlk olarak sezeryan yerinin iyice iyileşmesi lazım.
Zuzuum 2020-2020 tabi ki inandıktan sonra bilgileri öğrenmeye bedenimizi yönetmeye başlarız dr da çok önemli desteklemezse son dk sezaryene çevirir
Kerim2013 Merhaba arkadaşlar benim ilk gebeligm iri bebek olduğu için sezeryan yaptılar 7yasinda şimdi oğlum ikincisini ssvd istiyorum 6 haftam kaldığı dogumuma şeker çıkmıyo böyle gderse sezeryan diyip duruyorlar allahim sığınıyorum ınsllh normal doğum yaparım allahtan ümit kesilmez
Ecesuben Kerim2013 sıkıntı olacaksa normal diye diretmeyin boşverin. Herşeyde bi hayır vardır elbet 😊
Zuzuum Kerim2013 ssvd destekleyen drları araştır canım her ilde destekleyen tanınan dr lar var facede ssvd grupları var
Zuzuum Ecesuben evet canım nehir bayram yeni iklim hastanesinde İstanbul da ssvd de baya tanınan bidr
ebrareylul3227 Ecesuben benimde 2. Sezeryanimdi 4 gün önce oldum normal doğum okdr çok istedim ki ama Dr yapmadı 6 yıl geçmesine rağmen ve şuan çok kötü durumdayim ağrılardan bkdr zor bişi görmedim yaşamadım ilkimde çok zordu onun için 6 yıl cesaret edemedim ama kısmet olmadj bundada inslh sana nasip olur