Yakın zamanda Ümraniye eğitim araştırma hastanesinde Doğum yapan yada tanıdığı Doğum yapan var mı? Şartları nasıl çok övgüler duydum 38.haftamdayım. 2 defa ara ara gittim ve hastaneyi, doktorları çok beğendim açıkcası ama Doğumhane şartlarını merak ediyorum bir de refakatçi kabul ediliyormu?