Deletedmom291 nerdeyse 18. haftamdan beri var toplanma bende. Her sabah uyandığımda ne tarafıma yattıysam o tarafımda toplanmış oluyor. 33+4 haftalığım. 32 haftada nts ye girdim, bebeğim dönmüş ama sancım da yok açılmam da yok. Bazen öyle toplanıp sertleşiyor ki göbeğim çatlayacakmış gibi hissediyorum ama bebeğin pozisyonuyla ilgili bişey, korkmaya gerek yok demişti doktorum