Merweeeeee Arkadaslar sözleşmeli olarak atandım ama ücretsiz izin işi nasıl oluyor? 12 haftalık hamileyim. 1-2 aya iş başı yapacağım. Ücretsiz izin hakkım var mı? Nasıl oluyor acaba
Oglusumm Merweeeeee ücretsiz izin alabilirsin canim dogumdan once 8 hafta sonra 8 hafta dogum iznin var.5 haftasini sonraya aktarabilirsin.Dogum iznin bittikten sonrada alabilirsen heyet raporu al yoksa 1 yil ücretsiz izne ayrılabilirsin.
Merweeeeee Oglusumm ay teşekkürler yaa.. memlekette de değilim el kadar bebeği bakıcıya da vermek zor geliyordu. Heyet raporu kaç gün oluyo acaba
Oglusumm Merweeeeee yilda 4 defa heyet raporu alabilirsin ama her doktor vermiyor iste heyet raporunu bi rahatsizligin felan varsa anca veriyorlar.30ar günden 4 defa heyet raporu alabilirsek toplamda 4 ay sahane olur ama bakalim.
deletedmom26 Evet 🤗 ama siz cezaevi katibi olmalısınız çünkü biz zabıt katipleri iki hafta önce başladık
Elifgltsucr Katibe arkadaslar var imis😊bende zabit katibiyim. 28 haftalik hamileyim.heyet raporu 4 kere mi alabiliyoruz 30 gunden olmak uzere?bir de 32. Haftadan sonra rapor alamiyoruz dogru mu biliyorum