Merhaba hanimlar 13. Haftalik hamileyim . Koyu sari akintim oluyordu idrar testinde enfeksiyon çıktı . Doktorum MONUROL ilacını yazdı tek kullanimlikti kullandim. Akinti miktarimda azalma ve renginde baya biı açılma oldu . Bol su icmeye ve sık idrara çıkmaya özen gösteriyorum . Sizce geçmiş midir bu sorunu olanlar bu ilaci kullaninca faydadini gördü mü . Veya başka marka neler kullandiniz . Bulundum ilcede virüs aşırı yayılmış olduğu için test yaptiramadim ama en kısa sürede yaptirmayi düşünüyorum.