Bade94_1 ben bos gebelik yasadim ve kürtajla aldirmak zorunda kaldim. Ve bos gebelikten sonra her ay acaba hamile miyim diye dusundum . Her iliskiye girdigimizde aklimda acaba hamile kalcak miyim sorusu vardi . Kotu bir psikoloji insan kendini kotü hissediyor . Anliyabiliyorum seni . Ama en sonunda vardir Allahin bir bildigi herseyin bir zamani vardir hayirlisi olsun dedigim zamanda , aklima bebek getirmeden hamilelik getirmeden girdigim beraberlik sonucunda hamile kaldim . Allah senin icin en hayirli olan zamani bilir tatlim . Umudunu asla kaybetme . Kafandan hamilelik ve bebek dusuncesini atip stressiz bir beraberlik yasadigin zaman insaAlllah hamile kalirsin . Stresten ve bu dusunceden uzak dur . Piskolojik olarak kendini toparla :) unutma once senin sagligin . Sen saglikli olasinki hamile kaldiginda bebeginde Allahin izni ile saglikli olsun :) hayirli haberlerini duyariz insaAllah