H-15 Fatma1a 34. Haftadayım şimdilik yok bir şey umarım olmaz. Son hafta çatlak oluştu diyeni bile okudum burda
Medihammm4220- 34 haftalığız daha yok ama olmaz inşallah olursa da yapcsk bişey yok😏 evlafım sağlıcakla gelsinde🤲💕
Aslisah 33 haftadayım bu sabah dustan sonra kremlenirken bi baktım mor mor çizgiler olmus tam kasıkla göbeğim altında. Hergün nemlendirmeme rağmen oldu karnımda küçük yani çok büyümemişti. Olsun artık oğlumun canı sağolsun🤰🏻👶🏻
SabireA Fatma1a ilk oğlumdayken son 3 haftada çıktı o da karşıladığım için oldu sanırım. Zaten son ayda 5 kilo birden almıştım onun da etkisi var. Biraz genlerle alakalı çatlayacaksan şimdiden başlarsın.