Essma Kızlar Bebeğimin kalbi durduğu için 23 Mayıs’ta kürtaj oldum maalesef. Sizlere bi sorum olacak karnımda şişlik var haala adet görmedim. Böyle bi durum yaşayan var?
Anneolmayahasret Essma bende kalp durmasi sonucu kurtaj oldum canim. Sislik bendede olusmustu doktorum odem adet olunca atarsin demisti ayaklarini usutme… ilk adet 35 40 gun sonra olunur canim
ozgei Essma şişlik ödem nedeniyle oluyor normal…40 gune kadar adet olmazsan gel demişti benim doktorum… Geçmiş olsun
Essma iremgun Amin canım çok sağol🤲 Allah tüm bebek bekleyenlere sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Essma Anneolmayahasret Çok sağolun görüntü olarak rahatsızlık duymaktan öte bebek tam alınmadı mı falan aklıma geliyor ilkkez böyle bi durum yaşadım. 2 kızım var oğlumu kaybettim. Size de çok geçmiş olsun
Saadet1903 Anneolmayahasret cok gecmis olsun bebeğini kaç haftalıkken kaybettn ? Gap bundan korkuyorum ya bi belirti bisey olmusmuydu canm
iremgun Essma amin inşallah bu arada sanki çok kesin cevap vermişim gibi olmuş ama ben bu şekilde yaşadığım için öyle yazdım umarım senin de öyle olur canım🙏
Anneolmayahasret Essma saol canim sanada gecmis olsun kurtajdan bi hafta sonra kontrole gitmedinmi orda belli olurdu parca kalip kalmadigi
Btl_89 Essma allah o iki kızı sana bağışlasın kürtaj sonrası kontrole gitmedin mi canım. O şişlik oluyo bende de olmuştu. Allah kalanları dana size bağışlarım inş. ÜMe kendini
Essma Anneolmayahasret kan pıhtısı var dedi ve bana iki tane ilaç verdi sancı yapıp atacak dedi ve hafif bi kanamam oldu okadar. Son günlerde karnım çok şiş duruyor o yüzden o pıhtı dediği parça mı ne kafama çok takıyorum kontrol günüme de 2 gün kaldı. Daha öncesine randevu almak istedim doktorum izindeymiş
Anneolmayahasret Saadet1903 saol canm 7 haftalikken kaybettim. Zaten gebeligin basindan beri kanama alanim vardi rahmin icine girince kanama kalbini durdurdu ne yaziikki… bide butun gebelik belirtilerim birden kesilmisti Rabbm yasatmasin kimseye
sutlaacc Anneolmayahasret geçmiş olsun canım benimde kalbi durdu bebeğimin size sebep ne dediler pıhtılaşma varmı?
BegumIscanTunc Essma canım 14 mayısta kürtaj oldum ve kürtajdan tam 35 gün sonra adet oldum doktorumu aramıştım adet olmadım diye 40 günü bekle eğer 40 içinde olmazsan eczaneden adet söktürücü al demişti ama ben 35. Gün adet olmuştum
sutlaacc Essma geçmiş olsun canım bende aynı durumdayım geçen hafta kürtaj oldum kanaman ve ağrıların ne kadar sürdü
Anneolmayahasret sutlaacc pihtilasma cikmadi canm zaten benmki tup bebek oldugu icin pihtilasma ignesi kullaniuodum her ihtimale karsi Simdide kromozom analiz testi yaptirdik sonucu bekliyorum.. sanada gecmis olsun sende ciktimi pihtilasma falan