Eerk Sanırım ilk haftalar gibi olmuyor, biraz daha farklı oluyormuş internetten araştırdığım kadarıyla, Korktum biraz daha önce yaşayanlar yardımcı olabilir mi?
Essma Eerk ben 16. Haftada oldum ne yazıkki 😔 Rutin kontrole gidince 10 gün öncesinde Bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim
Eerk Merve87 çünkü doktor gebeliğin sonlandırılması gerekiyor dedi suan günü belli değil sonuç bekliyoruz sıvı alındı haftaya olursa 14 hafta olucak ünleminize anlam veremedim açıkçası
Eerk Essma ne şekilde yaptılar peki, ne kadar sürdü süreci patlaşabilirmisiniz , ben vajinal muayene bile olamıyorum çok ve korkuyorum
Essma Bgmky sebebini doktoruma sorduğumda iki gebelik arası yakın olduğu için sağlıksız bebekmiş dedi. Ben kendimi çok suçladım benle mi alakalı diye çünkü 1 yaşına yeni girmiş bi kızım var ve 6. Ayıma kadar emzireyim dedim kıyamadım. Çok aşırı mide bulantım olduğu içinde ilaçlarımı içemiyordum. Vitaminsiz mi bıraktım diye hep kendimi suçluyorum 😔
Eerk Essma ne şekilde yaptılar peki, ne kadar sürdü süreci patlaşabilirmisiniz , ben vajinal muayene bile olamıyorum çok ve korkuyorum
Kuzucuklarim Essma kizim 13 aylikken hamile oldugumu ogrendim 20 gun once memeden kestim 36 haftalik hamileyim suan.Lutfen kendinizi suclamayin.Hic vitamin kullanmadim 100 kilo ustuyum doktorum kilo fazlaligi yuzunden vitamin vermedi.
Essma Eerk benimki çok zordu. 16 haftalık bebek küçük diye direk kürtaj yapmadılar normal Doğum başlatıp Doğuma yakın anestezi ile alacağız dedi doktorum. Suni sancı bi sürü ilaç iğne hiç açılmam olmadı. Önceki doğumlarım seseryandı. 1 gündüz 1 gece bekletildim ertesi sabah arefe günü doktor geldi kontrol yaptı çok acılıydı açılmaya bakması falan çok zor şeyler Allah yardımcınız olsun
Eerk Essma bende çok tedirgin oluyorum size de çok geçmiş olsun, bir daha yaşatmasın. Allahım herkesin yardımcısı olsun
Esresra Eerk kuzenim de sizin haftalarnızda gebeliği sonlandırması gerekmişti ve normal doğum yapıldı cinsiyeti bile belliydi mezarı bile var