elifenesali Meriwa ben daha önce oraya sırf bu yüzden gitmedim. Tek sıkıntım bu aslında . Acilde herkes bakıyor dediler.
Meriwa elifenesali canm özel hastane değil sonuçda 1 kişiyle muhatap olmuyosun doktorun zaten asistanına ebeye yönlendiriyor buda gayet normal hiç birimiz elletelim istemeyiz hak verirsenki şehir hast daha muntazam daha iyi ekip var binde bir sorun yaşayan vardır oda seni bulur mu bilmem yani
Dlraybk Canım ben orda doğum yaptım 29 gün önce evet öyle sanci sırasında asistanlar 1 saate bi gelip bakıyorlar ama orası bk devlet hastanesi unutmayalım ama için çok rahat olsun allah iyilerle karsılaştırsin