Merhabalar, 28+1 haftalık hamileyim. Son 2 gündür bebeğin hareketleri çok sert ve aşağılarda hissediyorum bu normal mi 30. Haftada kontrolüm sizlerde de durumlar benzer mi bazen çok baskı yapıyor çıkacak gibi hissediyorum resmen vajinaya yakın olan hareketleriniz oluyor mu?