Elif12344 bende bende 12 haftalıkken oldu bu durum yemek yaparken kırmızı bir kanamam oldu bayağı oldu hatta, hemen hastaneye gittik ped takibi yapıldı doktorum çağırıldı ben korkudan lavaboya dahi gitmedim. Doktorum ultrason ile muayene etti eşi aşağıda olur bu durum normal dedi çoğu gebenin başında stres yapma dedi uzan dinlen ayakların dik kalacak şekilde uzan,yorma,sert yürüme dedi. Progesteron verdi 3 gun ağızdan aldim sonra kanama bitince fitil olarak geceleri hazneye koydum. Ağızdan alınca etkisi beter uykudan uyuşuyor vücudun kalkamiyorsun 1 hafta devam et dinlemeye sonra geçiyor canım ben 1 hafta yattım hiç iş yapmadım kanama herşey geçti sonra ilacıda kesti doktorum çok kullanmaya gerek yok dedi. Korkma dinlen,ayakta durma,sert basma yere,yavaş kalk yerinden,kabız olmamaya dikkat et EMİN OL GECİYOR DUSUK YAPMİYORSUN SADECE COK GUZEL SEKİLDE DİNLEN🤲