Herkese merhabalaarr😍 Normalde kontrolüm Cuma günüydü ama bir iki gündür kasık ağrım olduğu için bugün gitmek zorunda kaldım. Wee Susam’cığımı gördüüümm🥰 O kadar hareketli ki anlatamam😀Çok şükür bi problemimiz yok🤲😊 Cinsiyet için 20 dk uğraştı dr. Kafasını bacaklarının arasına koymuş göstermiyor😀Uzun uğraşlar sonucu sonunda doktor gördü. Ama biz öğrenmek istemedik, kağıda yazdı werdi cinsiyet partisi yapıcaz hafta sonu o zaman öğrenicez🥰🥰 Çok mutlu we çok heyecanlıyım çok merak ediyorum cinsiyeti😍 Sanırım bundan sonra bebeğimi hep kafası bacak arasında olarak hayal edicem☺️☺️Bu arada boyu 16 cm we ağırlığı 154 gr. Çok soru sorduğum için doktora sormadım bunu ama normal midir ölçüleri. 16+2 haftalığız bu arada.👶☺️Heyecanımı burda sizinle de paylaşmak istedim 😊🌸👶