Pamukkiz Kızlar bugun şeker yüklemesi sonucumu aldım saglık ocagından kendi doktoruma daha gösteremedim ama tokluk 91 yazıyor normal mi bu değer
Bsrlmnemr Pamukkiz 50 mg’lık yüklemeden sonra bende 114 çıktı doktor buna bile normal dedi. Sizinki bence iyidir ama doktor yorumlar ki zaten sonucunuzu