Deletedmom302
Postunuzu gördüm ama yazmaya elim gitmedi… Yorumda kararınızı okudum, öncelikle çok geçmiş olsun. Kesinlikle yaptırmayın çünkü düşükte olsa bebeği kaybetme riski var. Zaten yaptırmak istemelerinin tek sebebi down olup olmaması. Eğer bebeğime ne olursa olsun kabulüm diyorsan kesinlikle yaptırma. Ama ben yinede bu psikoloji ile hamileliğimi geçirmek istemiyorum dersen Fetal DNA testi kesinlikle yaptır eve maliyetli ama kesin sonuç zaten sonrada detayli haricinde başka teste girmene gerek kalmıyor.
İlk bebeğime ilk günden beri kromozom yapısı bozuk bebek dediler bağ kurma aldır dediler bende inatla üstüne gittim. Ama bizim sıkıntımız kalp atışı 124 başladık ve hep asığıyla düştü. Bebeğimi devlet dr. Perinatologu dahil 12 dr.gördü. Ben hep söyledim kalbimi temiz tutum ve bebeğimde downlu değil onun kalbinde bi sıkıntı bar dedim öyle böyle 14 hafta oldu ve bebeğime direk kordon sentez(Bebeğin kanından)yaptırdık çünkü kalp anomanileride vardı. Sonuç mu kromozom testi temiz geldi ama tabi ki bebeğimin kalbide artık 40 kadar düşmüştü. Ben cvs yapılırken hiç bakmadım eşim izlemiş her dakikasına kadar ve ömür boyu beynine kazınan sahne oradan geldi. Bebek yatıyor ve bir anda böyle karın bölgene bir darbe alırsında acısı ile kapanırsın ya bebek o acı ile refleks olarak direk karına kapanmış. Evet hissetmiş. Ve bu eşimin ömür boyu unutmayacağı bir görüntü. Amiyosentezden daha riskli idi ve ben göze aldım zaten bebeğin kalp atışları düşüyor ve biz her hafta takip ediyorduk. İyi ki yaptırmışım ve iyi ki bebeğime bıraktım kararı. Ve kendi kalbinin durmasını bekledik.
Sizede sağlık sıhhat versin rabbim.💐 Güzel haberlerinize inşallah.