Selin17 Sedos5066 normal canım ama yüksek olması önemli değil, 48 saatte bir iki katına çıkması lazım biz şuan bir şey diyemeyiz inşallah sağlıklı gebeliktir
Sedos5066 Selin17 2 gün önce gittiğimde 456 çıkmıştı şimdi 978 aklımda hep 1000 üstü var neden 1000 üstü değil diye
Selin17 Sedos5066 güzel artmış canım.. 2 veya 3 gün sonra kese görünür Allah’ın izniyle tebrik ederim 😊
Susaminannesiii Sedos5066 ben persmb günü verdim 263 tü 4 gün sonra yani bugün 1320. birgün daha bekleseniz sizinde artardı yalnız ben doktora gitmedim gec döllenme cünkü simdi kese görünmez moralim bozulur diye henüz gitmedim ama cok endişeliyim🙄
Sedos5066 Selin17 ay inşallah canım 2 gün sonra tekrar kan vermemi istediler 1000 üstünde olunca ultrasondan bakarız dediler
Susaminannesiii Sedos5066 bugün kan verdim kadın doguma hemen gitmesim virüste ne kadar evde kalabilirsem okadar iyi suan için bebegim kücük zaten😊