Yeniden Merhaba hanımlar, Çatlak kremi olarak ne kullanabilirim, birde ne zaman kullanmaya başlamalıyım? İkinci hamileliğim çatlaklar maksimum seviyeye ulaşsın istemiyorum😆 zaten yeterince var😅
Hannee Yeniden benimde ikinci hamileliğim hiç çatlak kremi kullanmadım bol bol vadelinle nemlendirdim çatlaklar ortaya çıkmadan önce kaşıntı olabiliyor hiç kaşımadım bebe yağ kullandım sıfır çatlak 🥳 Ama genlerinde önemli olduğunu düşünüyorum bu konuda
Yeniden Hannee bende ilk hamileliğimde bebe yağı kullandım ama yeterli gelmedi daha iyi bir krem varsır diye düşündüm 🤔 evet genetikte önemli tabiki ama benim genler çatlamaya meyilli malesef. Maşallah size😅