SeldaSngl Kızlar merhaba, 9 haftalık hamileyim özellikle sol kasığımda şiddetli bir batma ve ağrı var rahmime kadar vuruyor aynı durumu yaşayanlar var mı neden olabilir 😐😐😐
Tugbaal SeldaSngl ilk zamanlarda bende de olmustu cok hatta hala oluyor kanama olmadigi surece ve cok asiri olmadigi surece sorun yok
Miniginannesiiii1111 SeldaSngl normal endişelenmeyin o haftalarda benimde karnıma çok kramp.girerdi hala gün içinde gelen giden adet olacak gibi sancım.olurdu
SeldaSngl Tugbaal normalde de kasık ağırlarım oluyordu ama bu biraz farklı batma şekillinde olduğu için korktum umarım bu şekilde devam etmez 🤦🏼♀️
SeldaSngl minikcasper kistim yok ağrı da giderek artıyor fazla mı evham yapıyorum bilmiyorum ama doktora gidecem herhalde 🤷🏼♀️😣
minikcasper SeldaSngl benimde 6-8 hafta arası oldu kasık ağrım doktor olur yerleştiği için demişti ama beni çok zorlamıyodu. Çok ağrınız varsa gidin doktora hem içiniz rahat eder .
SeldaSngl minikcasper ilk baştaki gibi devam etseydi gidecektim ama çok şükür iyiyim şuan 🙏 yarın kontrolüm var zaten
SeldaSngl Miniginannesiiii1111 evet herkes aynı şeyi söyleyince içim biraz rahatladı. İlk hamilelik olunca böyle oluyor herhalde acemilik 😊
MehZey SeldaSngl normal canım bende 3 aylık hamileyim idrar yoluma kadar sancısı oluyordu bazen kanama eşlik etmiyorsa sıkıntı yoktur inşaallah
Miniginannesiiii1111 SeldaSngl benimde ilk hamilelik ama yaşayıp geçirince normal olduğunu anlıyorsun hala çok acemiyim sadece geçirdiğim haftalar kadar bilgim var 😇 yaşayıp öğreniyoruz
ilkayK Benim de oldu canım korkudan ağladığımı bilirim özellikle gece ayaklarımı uzatınca bebek yerleşmesi sanırım çok yorma kendini ilk zamanlar