Kızlar ben bugün hastaneye gittim adet tarihine göre ben şuan 6 hafta 6 günlük hamileyim ama 2 haftadır doktora gidiyorum geçen hafta gittiğimde bebeğimin 4 haftalık olduğunu kesenin oluştuğunu söyledi doktor ama bu hafta gittiğimde bebeğimin kalp atışlarını duyarız demişti gittim duyamadı beni acil büyük ultrasona gönderdi gittim ordaki doktor bana 6 hafta olmadan kalp atışlarını duyulmaz dedi ve 5 hafta 1 günlük olduğunu söyledi ve beni yukarıya doktorun odasına gönderdi doktor bana kürtaj olmamı ve bebeğimin yaşamadığını söyledi sizce bu mantıklı bir durum mu aklım karıştı hiç bir şey anlamadım ve şuan ne yapmam gerekiyor bilmiyorum