Kurtuluss 31+2 yiz ve evde biraz iş yapınca kasıklarıma doğru bir baskı hissediyorum ayriyetten regl öncesi yoklayan çok ufak bir his geliyor ağrı gibi de değil.. Normalde yok ama ayakta kalınca veya iş yapınca böyle oluyor 🤦🏻♀️ Yaşayan var mı bunu ?
NazG Kurtuluss 23. Haftadayim 2 3 gündür bende hissetmeye başladım hatta bi ara korktum bile kasılma şeklinde ara ara oluyor ama normalmis
drn5410 Kurtuluss bende 30dan sonra çatı kemiği ağrısını karşıladım canım bebiş dönmüştü baskı kurduğu için ağrım oluyordu hala daha öyle normal yani 😊
brcaky Evet banda oluyordu o haftalarda şimdi 35 bitiyor çoğaldı çünkü doktor bebişko biraz aşağıya inmiş yarım saat ayaktaysan 15 dk otur dedi sizde böyle deneyin; temizlik falan çok zor oluyor bu şekilde otur kalk ama yormuyo en azından
Kurtuluss brcaky Evet mecbur bende dinlene dinlene yapıyorum işin bitme süresi uzuyor 😒 Kötü bir durum değil heralde 🤷🏻♀️
brcaky Kurtuluss yok değil ama dikkat et çok yorma kendini sıkıntı olsa zaten doktor daha detaylı konuşurdu sıkıntı yaşancak duruma neden olmasın diye dinlen diyolar😊
Kurtuluss Ankakusu35 Çokta bir şey yapmıyorum rutin işler sil süpür mutfak yemek yapmasam kalıyor artık dinlene dinlene yapıyorum. Havalar da çok sıcak baygınlık getiriyor insana ☀️🥵
Kurtuluss drn5410 Benim de en son gittiğimde kafası aşağıdaydı ama döner daha sürekli dedi doktor ara sıra o yüzden baskı oluyor sanırım hareket ettikçe 😊
Fatma1a Bende 31+2yim ayakta kalınca ağrı oluyo tarihler aynı sizce doğumlarimz nezaman olr ağustos ortası gibi geliyor bana insallh:)))
Kurtuluss Fatma1a Ağustos sonu Eylül başı gibi dedi ama bende Ağustos sonunu beklemez diye düşünüyorum 😊nasip bakalım 🤷🏻♀️🥰
tambirminnos Kurtuluss bendede oluyor canım özel bölgemde bile ağrı hissediyorum çok yormadan kendini iş yap
Fatma1a Kurtuluss hazırlıkları nasıayarladinz ben kıyafetlerini yikamadm çantasını hazirlamadim erken diye
tambirminnos Kurtuluss ben de yapmıyorum valla oğlum yeterince yoruyor zaten temizliğe takatim kalmıyor 😄 inşallah sağ salim alırız kucağımıza bebisleri
Kurtuluss Fatma1a Benim bi kaç eksiğim kaldı yarın çarşıya gideceğim eminönü kapalı çarşı taraflarına onları da aldıktan sonra müsait bir zaman da yıkayıp hazırlarım çantayı ne olacağı belli olmaz çünkü
Kurtuluss tambirminnos Amin inşallahhh 🤲🏻 Ben daha derin temizlik düşünüyorum dip köşe artık annem kız kardeşim halledeceğiz napalım 😄