Yasemin0728 2 gün geçti normal gebelik testi yaptım negatif çıktı aşırı ince bi çizgi cıktı ertesi gün baktığımda benden başka kimse görmedi o çizgiyi 😂 oandemi nedeniyle 8 gün gecikme olsun öyle gel dedi sağlık ocağına gitmiştim 7. 8. Gün gecikme 150 çıktı değerim . Arkadaşım da benden bi hafta sonda gebeliği o afete gün kala 190 cıktı değer benm baya geç döllenmeymiş yani :))