Ya bilmiyorum ama yanlış mı düşünüyorum, aç karnına o glukozu içerseniz zaten şeker çıkar, dolayısıyla her hangi bir ilaç tedavisi yok sadece diyet veriyorlar şeker yeme falan. Açlık tokluk şekerine baktırmak daha mantıklı daha güvenilir diye düşünüyorum.