1818_18 ümraniye çakmak erdem hastanesine gidiyorm ben canım muayene 120 ₺ doktorum ayşe funda demir ben çok memnunum yaklaşık 14-15 senedir o hastanede Yakınlarımın doğumunu yaptırdığı için tercih ettm özellerde genelde sezeryana yönlendiriyolar ama benim doktorum kesinlikle normal doğum taraftarı … doğum ücretleride normal 1450 sezeryan 2150 diye hatırlıyorum fakat özellerde şöyle birşey var doğum gece olursa kendi doktorunu istersen 600₺ ödeme yapıyosun extradan ben araştırdm bütün özellerde böyleymiş☺️