nisemom benim ayrıntılıda da ense kalınlığı 6.5 çıktı başka perinatoloğa gittim o da aynı söyledi ama başka herhangi bir anormali yok yani bebeğim oldukça sağlıklı, özellikle erkek bebeklerde ense kalınlığı yüksek çıkabiliyor, canınızı sıkmayın, bana da genetik testler önerildi yaptırmadım 25+4 oldum, çok araştırdım okudum sorunlu doğan bir bebeğe denk gelmedim, çok şükür sağlıklı bebeklerimiz siz içinizi ferah tutun