Fatima1996 Merhaba sadece metrad ediyorum nişanın gelmesiylemi başlar doğum?Annem bende 3kızımdada nişan felAn gelmedi diyo 🤔oluyomu öyle?Nişan gelmezse nasıl Anlarız doğumun başladığını?
mlsmrtgl Fatima1996 Her gebelikte nişan gelecek diye bir kural yok . Sancılarınızdan anlarsınız doğumun başladığını .
Busratm Fatima1996 Hayır canım illa nişan gelecek diye bir şey yok. Ya su gelir ya nişan ya da sancı. Ya da hiç biri olmaz suni sancıyla başlar doğum.