zgg Hndgndzz 37 de 3760 kg dik yarın kontorlumuz var 38 haftalığız bakalım kaç olmuşuz. Normal istıyorum ama doktorum dogum hakkında bişi demedi henuz🙈
Hndgndzz Benim de 3400 olmuş da doktor fazla oldugunu söyledi. Normal dogum istiyorum ama 40a falan kalırsa zor herhalde. Sizin de mi normal dogum? Deniz3115
Kayra_annesi Hamişler benim bebeğim 37+5 te 3500 grdı. Cuma 38+5 te tekrar gideceğim. Normal zor gibi düşündüm artık üzüldüm. Doktor 40. Haftada tekrar muayene eder karar veririz dedi. Nasip bakalım 🤷♀️