Merhabalar 36+0 haftadayım şu anda geçen hafta nst de sancım çıktığı için bir gece hastanede yattım. Serumla sancımı durdurdular ve ciğer geliştirici iğne de oldum erken doğum ihtimali için.
bugün tekrar kontrole gittim bebeğin karın çevresi 1 hafta gerden geliyor. Kilosu da 2800 suyumda azalmaya başlamış. Ben de gebelik şekeri var normalde suyum hep fazlaydı ve bebek haftasına göre öndeydi. Gebelik şekeri olup da son haftalarda benim gibi olan var mı aranızda 🤔 bir de doğum şekliniz için ne dedi. Bana 38 den sonra karar verriz şu an normal doğum yapabilmen için bi sıkıntı yok diyor ama gebelik şekerinde normal haftasını çok bekletilmiyor diye biliyorum. Kafam çok karıştı 🤷🏼♀️