Mervee09 Fadikfs bende ikiside var 😊yeni doğduğunda lansinoh 6 aydan sonra nuk biri büyük biri küçük boy yani ama bence lansinoh tercih et kullananlar baya memnun
hilal_yener Fadikfs ikiside değil philips avent anne göğüs ucuna yakın emzikten almanı tavsiye ederim nuk almıştım damaklı almışım tutmadı bunu aldım tuttu
Elisah EylulEsen e bebekte 2 li biberon ve 4 tane biberon emziği vardı ( 2 tane 6-18 ay için) 100 tl ye düşmüştü.
Fadikfs hilal_yener nukun emzik yorumları çok iyi değil zaten onu düşünmedim diğerininde emziği yok emziği Avent alırım artık sağol 😊
annee27 Ben nuk aldim cevremdekilerde nuk kullanmislar cok memnun kalmislar emzigide biberonuda nuk antikolik aldm