Fatmanur012 1 temmuza sezeryan gunum verildi ve cok korkuyorum belden uyusturmamı yoksa tum bayılmakmı daha iyidir fikirlerinizi bekliyorm
Papatyam2017 Fatmanur012 genel oldum 3 sene önce 10 gün sonra yine doğumum var rahattım ama bakalım bu sefer nasıl olacak yine genel secicem
Trkrnur Sezaryen çok rahat korkacak bir şey yok. Merak etme. 15 dk içinde bitiyor sonra hooop bebişin geliyor. Çok çok rahat ben genel anesteziyi eğer panik değilsen önermem. Ama tercih senin