Doktorlar bakmıyor nasıl bi saçmalıktır allah aşkına bu öyle normal bir şey mi? Ben olsam o hastaneyi inletirdim benim çocuğuma bir şey olsa ben üzülürüm onlar değil. Sizde lütfen başka hastaneye yada başka doktora görünün bu akıntıları kanamaları hafife almayın.