Naylonbranda ben o hastane de emine gul savciya gidiyorum. Paket aldim , 3 muayene de oldum kendisinde. Suana kadar bi problem yaşamadım, zaten gelişi guzel gtmedim. 2 tanıdığım ( biri 1 cocuk, digeri 2 çocuğunu) emine hanimda takip edip dogumu yapmis. Oneri ole gittim kisaca