Sevvalaslan bana doktor sürekli bebeğin hareketlerini takip etmemi söylemişti, azalma yada hareketsizlik hissettiğin an hastaneye gel demişti hatta 31. haftada bu sebeple 1 gün hastanede yattım hareketlerde azalma vardı ama sorun yaşamadık bunun dışında birşey yapmadım zaten tedavisi olan birşey değil malesef, doğumumda da doktor plasentamın kireç içinde çıktığını söylemişti benim fazlaydı kireçlenme