Mhtpctn Tedirgin olabilirsin ama korona yüzünden bebekle ilgili önenli şeyleri atlamak bana mantıklı gelmiyor. Doğum zamanı korona bitmemişse napacağız doğurmayacak mıyız :) önlem alıp araştırıp güvendiğin bir yere gitmelisin. Ben araştırdım randevu aldım ve yanınızda çanta kağıt dahi getirmeyin, geldiğinizde binaya girmeyin içerdeki hasta çıkınca sizi arayıp çağıracağız ve daha bir çok şey dediler. Güven verdi.