Nemishh İyi günler herkese. Ben 9 haftalık hamileyim 2 gündür belimde kasıklarımda ağrılar var. Doktor normal dedi ama korkuyorum bebeğe birşey olur diye. Regl olacakmış gibi her an. Böyle ağrılar olurmu bu haftalarda?
Babyy1S Nemishh kanama lekelenme yoksa normal ağrılar bunlar bi sorun teşkil etse doktorunuz söylerdi zaten
30ekim19 Nemishh benim hamilelğim başlarında regl tarihlerimde regl olmamama rağmen ağrıları oluyordu belki seninde öyledir hatta arada yine oluyor ben bakıyorum tarihe adet günüm gelmiş diyorum ama tabi hamileyim🤷🏻♀️kanama herhangi bişi olmuyor ama adet sancısı oluyor geçiyor oda
Nemishh Babyy1S kananam falan yok ama rahatsız oldum. Ne zormuş anne olmak Allah herkesin bebeğini sağlıkla dünyaya getirmeyi nasib etsin