Masaltugba
🙋🏻♀️benim 24 haftadan 30. Haftaya kadar öyleydi ve sancılarımda oluyordu erken doğum riskim vardı ve ona karşı hastanede yatıp ilaç, serum tedavisi uygulamıştı doktorum. Ve özellikle uyarmıştı WC- banyo ve hafif yürüyüş dışında herşey yasaktı. Ciğer geliştirici yapılmıştı adalat+endol+Progestan oral+vajinal+Progestan iğne tedavisi uygulandı hem evde hem hastenede. Hastanede de doktorum bu tedavileri uygularken yatağı baş aşağı getirmişti ve evdede bir süre o şekil yatmıştım. Geçmiş olsun çok dikkat edin