Mom9272 saol kuzucum. İyiyim elhamdülillah biraz sancım cıktı normal zaten zamanım geldi az cok, tuşe yapıldı suan İcin açılma vs yok, belki tetikler ama bilemiyorum tabiki. Tansiyonum arada yğkselirdi ama hiç protein olmamıştı, bu kez cıktı idrar toplıcam bakalım, neyse ki haftam normal, en fazla sezaryen olur yapacak bisey yok, ben biraz normal dogum istiyordum ama nasip, hayırlısı neyse hakkımızda ❤️