Kızlar 39 haftalık hamileyim dün gece 2 3 damla kadar kan geldi peçeteye sildiğim zaman gördüm duru bi kan şeklindeydi akıntı falan da yoktu. Acaba nişan mı ben değil diye düşünüyorum çünkü nişan da sümüksü bi yapı olurmuş benim ki bildiğin sade kan . Acaba doktora gitmeli miyim başına böyle bişi gelen var mı (bu arada ilişki olmuştu 12 saat öncesinde ondan da olabilir mi )