Bana doğum yapcagım doktorum erkeğe benzıyor dedı samsunda iyi bir kadın doğumcuya gittim kesin kız dedı dondum tekrar gıttım doğum yapcagım doktora yıne erkek dedı ayrıntılıya kadar beklıcem cunku acıp gostermıyor bebeğim o kadar ugrastılar acmıyor.. bence sızde ayrıntılıyı bekleyın derım