bebeklerim__ Kezoo çok faydalıymış. Magnezyum acısından canım. Benim mide yanmam çok olduğu için elimde maden suyu şişesi ile geziyorum resmeen eşim de şarapçı gibisin diye dalga geçiyor. Mide uanmasina iyi geliyor mu bi nebze rahatlatıyor 😀
61Aysen Kezoo bn sade icemedigm icin limonlu soda iciyrm gunde 1 taneyi gecmiyorm midem cok yaniyo ve eksoyo benm cok iyi geliyo o yuzdn gunde bitne en zor anda icerim rahatliyo
Gunes879 Kezoo maden suyunda sodyum oranı düşük kalsiyum oranı yüksek olanı tercih etmek gerekiyormuş
yba Kızılay’ın mineral değerleri düşük ve sodyum oranı yüksek. Tam tersi mineral değeri yüksek olup sodyum oranı düşük olan maden sularını tercih edin. Ben ulaşılabilirlik açısından Beypazarı içiyorum. Yoksa damla.
nil_sugra Kezoo ben günde 2 tane içiyorum canım. Ama doğal maden suyu olmasına dikkat et. Özkaynak, Sırma, Kızılay ve Beypazarı markalarını tercih et sadece