Betull43 geldiği gibi gitti birazda bünye ile ilgili sanırım ben diyet yapmadım ama normalde de çay kahveyi şekersiz içerim süt tozu asla kullanmam yemeklerde tuz yağ minimum kullanıyorum genelde de sebze agirlikli besleniyorum 2 yıl içinde aldığım tüm kilolar gitti aman sağlığımız yerinde olsunda kilo alınıyor veriliyor