Kızlar merhaba bırsey soracam benım adetıme 4 gün var elımde ovülasyon testi kaldı ve bende merak ettim yapayım dedım çünkü yumurtlama yaşadım ve sonradan silik çıktı çatlamıştı yumurtam sımdı adetıme 4 gün var ve ovülasyon testını yaptım T cızgısı C çızgısıne rengı yakın çıktı ıkısı de bellı yanı renk olarak sizce gebelık olabılır mı yaşayan var mı bu durumu resım atmak ıstıyorum ama nasıl atacam bılmıyorum