Hikayemi yazmak bana da nasip oldu çok şükür. Kısaca hamilelik sürecimden bahsedeyim annelerimize umut olsun.
Hamileliğimin ilk 11. haftasında kanamayla acile gitmem bir oldu kontroller normaldi ama düşük tehdidi vardı sürekli sırt üstü uzandım toparladık derken 20. haftada daha fazla bir kanamayla hast. gittik her şey normal gözüküyordu ama kanamam vardı dr. bol bol dinlen dedi başka açıklama yapmadı, sürekli ayaklarım yukarıda yataktan çıkmadım bu süreç çok zordu psikolojik olarak çok yıprandım ama Allah’a sığınmaktan hiç vazgeçmedim gözyaşlarımı Rabbime akıttım bana bir kul yardım edemezdi çünkü.
Devamında yine kanamalarım oldu hep oldu diyebilirim artık alışmıştım ve yapmam gerekeni biliyordum.
Doğumum ise bol kanamayla başladı hast. gittik 2 cm açıklık geri eve gönderdiler o gün sürekli yürüdüm akşamına sancılarım sıklaşmıştı 5 dk. altına düşünce hast. yolunu tuttuk açıklığım 4 cm hast. aldılar sabaha kadar sancı çektim yürü dediklerinde yürüdüm dediklerini harfiyen uyguladım derken açıklığım 8 cm Allah diyerek tevekkül edip sancılarımı geçiriyordum ki artık doğum başlamıştı ıkınma hissi geliyor o geldiyse tamamdır doğru şekilde ıkınırsan yavrunu kucağına kısa bir sürede veriyorlar, bende çok şükür 08.06.20 10.35te yavrumu kucağıma aldım dikişlerim çoktu uzun sürdü o beni biraz zorluyor ama kızım sağlıklı yanımda ya o da geçer hepsinin geçtiği gibi.
Bu süreçte bol bol dua edin Allah’a sığının sizi üzecek insanları yanınıza kabul etmeyin ya da duymayın, bebeğinizle olan bağı karnınızdayken yakalayın bol bol konuşun onunla emin olun doğduğu zaman tam bir akıl küpü oluyor, iri bebeği olanlarda korkmasın dr. güvensin, Meryem ana otu, Sümme Sebile Yesserah bunları da uygulayın emin olun doğumunuz güzel geçecek kendinize inanın siz bir annesiniz o bebekte sizin canınızın en kıymetli parçası kimseye izin vermeyin sizi üzmelerine beni çok yıprattılar her şeyi bilen bir Allah var neyse ki.
Hakkınızı helal edin annelerim, sorunuz varsa cevaplarım.
@adm sabitler misiniz