Prenses001 ben hocam 2 oğlum var hayırlı bir haber verin sevindirin beni kız diyin diyorum bakıyor bakıyor yok anlamadim diyor 3 ayrı doktor da tahmin bile etmediler kesin degil hani ama kız gibi dese de razıyım yok 10 gün sonra üniversite hastanesine gidicem inşallah 4. Doktor söyler😄 Allah ıslah etsin kız diye aldıranları